Registar revizora
Usluga omogućuje predaju zahtjeva elektroničkim putem u svrhu ishođenja odobrenja za rad odnosno upisa u registar te promjene podataka u odgovarajućim registrima
Aplikacija Registar revizora, sukladno odredbama članka 34. Zakona o reviziji, obuhvaća sljedeće registre:- registar revizorskih društava
- registar samostalnih revizora
- registar ovlaštenih revizora
- registar revizorskih društava i registar ovlaštenih revizora iz drugih država članica
- registar ovlaštenih revizora iz trećih zemalja i
- registar subjekata za obavljanje revizije u trećoj zemlji i registar revizora u trećoj zemlji.
Prilikom podnošenja zahtjeva putem e-usluge Registar revizora podnositelj zahtjeva potpisuje zahtjev kvalificiranim elektroničkim potpisom. Certifikat elektroničkog potpisa mora biti izdan od kvalificiranog pružatelja usluga povjerenja i mora biti valjan u trenutku podnošenja zahtjeva.
Korisnicima se omogućuje obavljanje svih potrebnih radnji u svrhu ishođenja odobrenja za rad odnosno registraciju te promjene podataka u odgovarajućim registrima, što uključuje predaju zahtjeva elektroničkim putem, odnosno upisa u registar i ishođenja odobrenja za rad elektroničkim putem.
Korisnici imaju uvid u javne podatke registara, unos i pregled unesenih zahtjeva, preuzimanje rješenja/odluka, uvida u izrečene nadzorne mjere te unos i uvid u podatke o edukacijama.
Prekogranični korisnici - strani državljani autentificiraju se putem eIDAS-a.