Zaštita potrošača

Zaštita prava potrošača

Zaštita ekonomskih interesa, pravo na informiranje i izobrazbu, udruživanje potrošača i zastupljenost u radu tijela koja rješavaju pitanja od njihova interesa, neka su od temeljnih prava potrošača

Savjetovanje potrošača

Aktivnosti savjetovanja potrošača provode udruge za zaštitu potrošača putem projekta  “Savjetovanje potrošača” koji se financira iz državnog proračuna, kao i proračuna jedinica lokalne samouprave

Rješavanje sporova

Za zaštitu svojih potrošačkih prava možete se obratiti sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili Hrvatske obrtničke komore

Jedinstveni broj za savjetovanje potrošača

Jedinstveni pristupni broj 072/414-414 za savjetovanje potrošača omogućava besplatni savjet potrošačima na području Republike Hrvatske

Europski potrošački centar Hrvatska

Europski potrošački centar Hrvatska pomaže potrošačima u rješavanju prekograničnih pritužbi i sporova

E-Registar „NE ZOVI“

Ako ne želite da vas trgovci kontaktiraju kako bi vam prodali neku uslugu ili proizvod putem telefona, možete upisati vaš telefonski broj u Registar "NE ZOVI"

Zaštita potrošača na internetu

Pravila i savjeti o kupovini putem interneta - na što posebno obratiti pozornost

Internet kupovina i prava potrošača

Samo 50% hrvatskih potrošača zna za svoja prava vezana uz internetsku kupovinu