Zaštita potrošača

Zaštita prava potrošača

Zaštita ekonomskih interesa, pravo na informiranje i izobrazbu, udruživanje potrošača i zastupljenost u radu tijela koja rješavaju pitanja od njihova interesa, neka su od temeljnih prava potrošača

Savjetovanje potrošača

Zatražite savjet ili pomoć u zaštiti svojih potrošačkih prava

Rješavanje sporova

Za zaštitu svojih potrošačkih prava možete se obratiti sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili Hrvatske obrtničke komore

Besplatni potrošački telefon

Besplatni telefonski broj 0800/414-414 za savjetovanje potrošača omogućava besplatni savjet potrošačima na području Republike Hrvatske

Europski potrošački centar Hrvatska

Europski potrošački centar Hrvatska pomaže potrošačima u rješavanju prekograničnih pritužbi i sporova

E-Registar „NE ZOVI“

Ako ne želite da vas trgovci kontaktiraju kako bi vam prodali neku uslugu ili proizvod putem telefona, možete upisati vaš telefonski broj u Registar "NE ZOVI"

Zaštita potrošača na internetu

Pravila i savjeti o kupovini putem interneta - na što posebno obratiti pozornost

Internet kupovina i prava potrošača

Samo 50% hrvatskih potrošača zna za svoja prava vezana uz internetsku kupovinu