Zaštita potrošača

Zaštita potrošača

Zaštita interesa, pravo na informiranje, udruživanje i zastupljenost u radu tijela koja rješavaju pitanja od njihova interesa, neka su od temeljnih prava potrošača 

Udruge i savjetovališta

Udruge osnivaju sami potrošači radi zaštite i promicanja svojih prava i interesa, a savjetovališta mogu osnivati udruge za zaštitu potrošača

Rješavanje sporova

Za zaštitu svojih potrošačkih prava možete se obratiti sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili Hrvatske obrtničke komore

Jedinstveni broj za savjetovanje

Vaše upite zaprimaju savjetovališta u Osijeku, Puli, Splitu i Zagrebu na jedinstveni telefonski broj 072/414-414 svakog radnog dana od 10 do 14 sati

Europski potrošački centar Hrvatska

Europski potrošački centar Hrvatska pomaže potrošačima u rješavanju prekograničnih pritužbi i sporova

E-Registar „NE ZOVI“

Ako ne želite da vas trgovci kontaktiraju kako bi vam prodali neku uslugu ili proizvod putem telefona, možete upisati vaš telefonski broj u Registar "NE ZOVI"